Skip to Content Contact Us

שימוש בהודעות SMS באתרי מכירות

כיום העולם התקדם קדימה והלקוחות שלכם באתרי המכירות יהיו שמחים לקבל התראות רבות להודעות SMS ולא במייל. להודעות SMS הנשלחות למכשיר הנייד יש יתרונות רבים וכיום ניתן את חלק מהיתרות שנציג במאמר זה לישים באופן מידי ובקלות בהצעות התקנת תוסף TextMe sms באתר המכירות שלכם. היתרונות  הודעות SMS לאתר מכירות עליהם נפרט במאמר זה: 1. עדכון הלקוחות על מוצרים שחזרו…

איך מתקינים ANYDESK?

ANYDESK היא תוכנה שמאפשרת לגורם חיצוני לגשת למסך המחשב שלכם ולבצע בו פעולות. בדרך כלל נציגי תמיכה טכנית יבקשו מכם לההתקין את התוכנה על מנת שיוכלו לגשת למחשבכם מרחוק כדי לאבחן בעיות, לבצע תיקונים או פעולות שניתן לבצע רק מהמחשב האישי שלכם.   איך מתקינים? כנסו לקישור הבא : https://150.co.il/ בחרו באפשרות המתאימה - 3 או 8 בהתאם למערכת ההפעלה…

WhatsApp

תוסף WhatsApp לעסקים. כלי רב עוצמה זה נוצר כדי לעזור לאתרים שלנו ליצור ערוץ תקשורת יעיל עם הלקוחות שלהם. עם הפופולריות הגוברת של WhatsApp כאמצעי תקשורת, אנו מאמינים שהתוסף הזה יציע רמה חדשה של נוחות ופשטות לעסקים לתקשר עם הלקוחות שלהם. בעולם המהיר של היום, הלקוחות מצפים לזמני תגובה מיידיים וליכולת לתקשר עם חברות דרך הערוץ המועדף עליהם. תוסף WhatsApp…

הקמת אתר מכירות על פלטפורמת WordPress

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. אתר אינטרנט יכול להיות כלי יעיל ליצירת לידים, קידום מכירות והגדלת המותג שלך. בכל הנוגע לבניית אתר מכירות, וורדפרס היא פלטפורמה פופולרית שצברה פופולריות עצומה עם השנים. במאמר זה נדון מדוע כדאי לבנות אתר מכירות בפלטפורמת וורדפרס.   ממשק ניהול לוורדפרס יש ממשק ידידותי למשתמש המאפשר לך לנהל…

מה זה Cache (זכרון מטמון) ?

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר בעולם, המניעה מיליוני אתרים ברחבי העולם. הוא ידוע בקלות השימוש והגמישות שלו, אבל כמו כל אתר, הוא יכול להיות איטי אם לא מותאם כראוי. אחת הדרכים לשפר את הביצועים של אתר וורדפרס היא באמצעות הטמעת מטמון או CACHE. מטמון הוא תהליך של אחסון נתונים שנגישים אליהם לעתים קרובות באזור אחסון זמני הנקרא…

למה שיווק בהודעות SMS מצויין לחנויות מסחר שלכם?

אם עד היום לא הצלחתם להבין מה הקשר של הודעות SMS כדרך לשיווק החנות שלכם, אנחנו מבטיחים לכם שעכשיו נעשה לכם סדר. הודעות אסאמאס איתנו כבר המון שנים, נכון, נכנסו אופציות חדשות כמו וואסטאפ שנהייתה מאוד אהובה - אבל זה לא אומר שהודעות SMS כבר לא איתנו ואין להם שימוש - להפך, השימוש שלהם עכשיו ברור מאי פעם למה השימוש…

איך להקים שיטות משלוח לחנות אינטרנטית בWoocommerce

החנות שלכם מיועדת לשליחה המוצרים ללקוחות בארץ או בחו"ל? שליח עד הבית? איסוף מהחנות? מהסניף? מנקודת איסוף ספציפית? במאמר הזה תלמדו צעד אחר צעד איך לבצע את הדבר הכמעט הכי חשוב בחנות שלכם , איך להקים שיטות משלוח שונות! יצירת שיטת משלוח: ראשית יש לגשת לWooCommerce ולבחור בהגדרות - שם יש לגשת ללשונית בחלק העליון של "משלוח" shipping לאחר מכן…

אתר E-commerce, אתר תדמית או בכלל דף נחיתה? ולמי זה מתאים?

אתרי E-commerce, דפי נחיתה ואתרי תדמית הם סוגי פלטפורמות מקוונות המשרתות מטרות שונות. הבנת ההבדלים ביניהם חיונית עבור עסקים ואנשים פרטיים שרוצים לבסס את הנוכחות שלהם בעולם האונליין. אתר E-commerce הוא פלטפורמה מקוונת המאפשרת לעסקים למכור את המוצרים או השירותים שלהם ישירות לצרכנים. אתרים אלה כוללים בדרך כלל קטלוגים של המוצרים השונים, עגלת קניות, אפשרויות תשלום ומערכות משלוח ושירות לקוחות.…

עדכון תוספים, תבניות וגרסאות באתר וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל אתרים בקלות. אתרי וורדפרס בנויים ממערכת וורדפרס, תבנית, ותוספים שונים שמוסיפים פונקציונליות לאתר שלנו. את כל אלה יש צורך לעדכן באופן שוטף. במאמר הזה נראה כיצד לעדכן כראוי תוספים, תבניות וגרסאות של וורדפרס, וכיצד לנהל עדכונים בצורה יעילה ביותר. במהלך הזמן מגרסה לגרסה המפתחים של הקוד ממשיכים לעבוד על המוצר שלהם…

הקמת מבצעים באתר מכירות מבוסס WordPress & WooCommerce

יש מישהו שלא אוהבים מבצעים? אנחנו לא מצאנו כאלה, ובדיוק בגלל זה החלטנו לעשות לכם סדר ולהכיר לכם טוב טוב את הפלאגין שאחראי לכל הטוב הזה ולתת לכם גם כמה רעיונות שתוכלו ליישם אצלכם בחנות ממש בכמה שלבים פשוטים. אז, לאחר שהתקנתם את הפלאגין Woo Discount Rules שהסברנו כיצד כאן יש לגשת בסרגל הראשי ללשונית WOO DISCOUNT RULES תחת WOOCOMMERCE…

תגיות מוצרים

  ניתן להוסיף תגיות לכל פוסט באתר הוורדפרס. מומלץ להוסיף לכל פוסט כ 5 מילות מפתח בתור תגיות. זאת דרך מעולה להגיד גם לקוראים וגם לגוגל על מה מדבר הפוסט שלכם. דרך השימוש במילות מפתח תוכלו להגדיל משמעותית את נפח התנועה לאתר שלכם ולשפר את קידום האתר בגוגל.   נכנסים ללוח הבקרה בוחרים מצד ימין בסרגל האפור כהה את כל…

אבטחת אתרים וחשיבותם

אבטחה היא בעלת חשיבות עליונה עבור כל אתר אינטרנט, אבל במיוחד עבור אלה הבנויים על פלטפורמת וורדפרס. עם שימוש בלמעלה מ-40% מכלל האתרים באינטרנט, Wordpress (וורדפרס) זהו יעד מרכזי לתקיפות. התקפות אלו יכולות לנוע מניסיונות התחברות מרובים (Brute-force) ועד להזרקות תוכנות זדוניות מתקדמות יותר, ויכולות לגרום השלכות חמורות הן על בעל האתר והן על המבקרים באתר. למשל: הכנסת שדות תשלום…

מהי החשיבות של עיצוב חוויית משתמש בעולם ה E-commerce?

עיצוב UX, או עיצוב חווית משתמש, הוא מפתח להצלחת אתרי E-commerce. עיצוב חוויית משתמש כרוך בהבנת הצרכים וההתנהגויות של המשתמשים, ועיצוב האתר באופן שיקל עליהם להגשים את מטרותיהם ולצלוח את תהליך הרכישה באתר בצורה מהנה. עיצוב UX טוב באתרי E-commerce יכול להגדיל את המכירות וההמרות באתר, אתר מעוצב היטב שקל לניווט ולהבנה יכול לעזור להפחית נטישות של משתמשים בתהליך הקנייה,…

איך בונים תפריט ראשי בוורדפרס?

התפריט באתר הוורדפרס שלך הוא אלמנט חשוב שיכיל את האזורים העיקריים באתר שלך. התפריט מספק את הדרך המהירה ביותר עבור הלקוחות שלך למצוא את הקטגוריות העיקריות ולנווט באתר שלך. כתוצאה מכך, שימוש בתפריטים לא מסודרים או מסורבלים עלול להזיק לחוויית המשתמש שלך, ובתמורה לפגוע בדירוג שלך במנועי החיפוש. תפריט יכול להיות התפריט הראשי שאנחנו רואים בהאדר ובפוטר של האתר, ובמקרים…

ניהול סדר הופעת המוצרים בעמוד קטגוריה

כאן נראה איך לנהל את סדר תצוגת המוצרים בעמודי קטגוריה.

קטגוריית מוצרים

שימוש קטגוריה ב - WooCommerce :  קטגוריות מוצרים הן הדרך העיקרית לקבץ מוצרים עם תכונות דומות ובכך להדריך משתמשים באופן אינטואטיבי לדף שהם מחפשים. ניתן גם להוסיף קטגוריות משנה בכדי להקל על המשתמשים ולהדריכם למוצרים עם רמת מדיוק גבוהה יותר. לדוגמא, אם אתה מוכר חולצות, ניתן לבנות תתי קטגוריות של חולצות קצרות, גופיות, סריגים. בניית קטגוריה:  בכדי לבנות קטגוריה חדשה…

מוצר וריאציה

מהו מוצר וריאציה?  מוצר וריאציה, לעומת מוצר פשוט, הינו מוצר עם אפשרויות בחירת ערכים של תכונות. WooCommerce מאפשר לך להציע סטים של וריאציות על מוצר עם שליטה על מחירים, מלאי, תמונות ועוד עבור כל וריאציה בנפרד. עדין מבולבלים? נסביר:  לדוגמא אתה מוכר טלפונים, ולכל סוג טלפון יש צבעים ונפח זיכרון שונים כך שהמחיר אינו זהה. לכן, במקום להוסיף מוצרים נפרדים…

תכונות מוצר

תכונות מוצר מאפיינות מוצר בין אם מדובר במוצר פשוט או עם וריאציות. ישנם שני שימושים בתכונות ב WooCommerce: שימוש ראשון הינו עבור "סנן מוצרים לפי תכונה" אשר מאפשר למשתמש לבחור תכונה ספציפית עבורה יופיעו המוצרים הרלוונטים בקטגוריה. שנית היא באמצעות מוצרי וריאציה. כדי ליצור מוצר וריאציה, תחילה יש להגדיר תכונה עבור המוצר. לאחר מכן ניתן להשתמש בתכונות אלה כדי ליצור…

מהו מוצר פשוט, ואיך בונים אחד כזה?

מהו מוצר פשוט?  מוצר פשוט הוא סוג המוצר הבסיסי והנפוץ ביותר ב-WooCommerce. יש לו מק"ט בודד ומחיר. למרות שלמוצרים פשוטים יכולים להיות תכונות, הם אינם מאפשרים ליצור וריאציות כמו צבע, גודל וכן הלאה. יש רק גרסה אחת של המוצר. בקצרה, הם סוג מוצר ייחודי ועצמאי. איך מייצרים מוצר פשוט?  בכדי לייצר מוצר חדש יש להכנס לפאנל ניהול האתר > מוצרים…

צרו איתנו קשר

    image
    Back top top דילוג לתוכן