אבטחה היא בעלת חשיבות עליונה עבור כל אתר אינטרנט, אבל במיוחד עבור אלה הבנויים על פלטפורמת וורדפרס.

עם שימוש בלמעלה מ-40% מכלל האתרים באינטרנט, WordPress (וורדפרס) זהו יעד מרכזי לתקיפות. התקפות אלו יכולות לנוע מניסיונות התחברות מרובים (Brute-force) ועד להזרקות תוכנות זדוניות מתקדמות יותר, ויכולות לגרום השלכות חמורות הן על בעל האתר והן על המבקרים באתר.

למשל:

  • הכנסת שדות תשלום מזויפים בעמוד התשלום באתר.
  • שינוי מבנה ותוכן לעמודים באתר וחסימת גישה לניהול האתר.
  • המון ניסיונות התחברות בזמן קצר שיגמרו לאיטיות ואף לנפילת שרת האתר.

אחת הדרכים החשובות ביותר לאבטחת האתר שלכם היא לעדכן אותו. זה כולל עדכון תוכנת הליבה של וורדפרס, כמו גם ערכות נושא ותוספים שנמצאים בשימוש. פרצות אבטחה רבות מטופלות בעדכונים, לכן חשוב להתקין אותן ברגע שהן זמינות. למאמר בנושא.

אמצעי אבטחה חשוב נוסף הוא שימוש ברשת להעברת תוכן (CDN) כדי לסייע בהגנה על האתר מפני התקפות של מניעת שירות מבוזרת (DDoS). CDN יפיץ את תוכן האתר על פני מספר שרתים, ויקשה על התוקפים להעמיס על שרת בודד ולגרום למניעת שירות.

בנוסף, נוכל לשפר את אבטחת האתר על ידי שימוש בתוסף אבטחה. תוספים אלה יכולים לספק תכונות אבטחה נוספות כגון אימות דו-גורמי(2FA), סריקת תוכנות זדוניות וגיבויים אוטומטיים.

דוגמאות למספר תוספי אבטחה פופולריים:

  • All In One WP Security & Firewall.
  • Sucuri
  • Wordfence

מהניסיון שלנו, שכבת האבטחה הטובה ביותר ניתנת בתוסף  Malcare: Complete WordPress Security, אותו רוב הלקוחות שלנו מתקינים אשר נותן את התוצאות הטובות ביותר.

בנוסף לאמצעים הללו, חשוב גם להחזיק סיסמה חזקה וייחודית לחשבון המנהל של האתר שלך, ולהגביל את מספר המשתמשים בעלי גישה מנהלתית לאתר.

בסך הכל, חשוב להתייחס לאבטחה ברצינות כשזה מגיע לאתר הוורדפרס שלך. על ידי יישום האמצעים הנכונים, אתה יכול לעזור להגן על האתר שלך, על המבקרים שלך ועל המוניטין שלך.

 

 

רוצים לדעת עוד? לשאלות ובירורים אנחנו זמינים בשבילכם:

בנייד: 055-9-91-91-91

במייל: [email protected]