כיום העולם התקדם קדימה והלקוחות שלכם באתרי המכירות יהיו שמחים לקבל התראות רבות להודעות SMS ולא במייל.
להודעות SMS הנשלחות למכשיר הנייד יש יתרונות רבים וכיום ניתן את חלק מהיתרות שנציג במאמר זה לישים באופן מידי ובקלות בהצעות התקנת תוסף TextMe sms באתר המכירות שלכם.

היתרונות  הודעות SMS לאתר מכירות עליהם נפרט במאמר זה:
1. עדכון הלקוחות על מוצרים שחזרו למלאי.
2. עדכון הלקוחות על שינוי סטטוס ההזמנה באתר.
3. התחברות לאתר באמצעות קוד הנשלח ב SMS למכשיר הנייד.

  • באונליין קצב המכירות הוא שונה מקצב המכירות בחנויות הפיזית.
    תרבות הצריכה השתנתה וכיום אנשים רבים העבירו את רוב הקניות היומיות שלהם לחניות האונליין ממזון, בגדים, מוצרי ביוטי, ועד חבילות חבילות ספא ועוד.
    הלקוחות שלכם באונליין הבינו שזמן שווה כסף ועל מנת לחסוך זמן ניתן להזמין את רוב המוצרים השונים שאנו צורכים בחיי היום יום באונליין ולקבל אותם במהירות עד לפתח הבית.
    כיוון שאנו רואים וצופים את מגמות העתיד ניתן לראות כי מדי שנה מצטרפים אנשים רבים לרכישה באונליין וכי קצב המכירות בתארים השונים גדל וכך גם כמות המלאי שם המוצרים אך, לא תמיד המוצר אותו הלקוחות שלכם ירצו לרכוש יהיה במלאי.
    לכן בחברת Matat פיתחנו את האפשרות ללקוחות שלכם לרישום באמצעות מספר פלאפון לעדכון על החזרה של המוצר למלאי באמצעות הודעות SMS התשלח ללקוח ברגע שמוצר חזר למלאי.

 

  • כיום אנו מבינים כי הדבר החשוב ביותר באתרי מכירות היא יצרית קהילה וחברים במועדון נאמנות. לקוחות מזדמנים זה לא רע אבל לקוחות קבועים יחזרו וירכשו באתר שלכם. מתאמי נוחות והרצון לאפשר ללקוחות שלנו בחברה ליצור קהילה ומועדון נאמנות של לקוחות חוזרים קיצרנו את תהליך הרישום/התחברות לאתר המכירות. כיום, ניתן לעשות זאת בקלות על ידי רישום באמצעות מספר הפלאפון הנייד וקבלת קוד חד פעמי על מספר הנייד. לאחר הרישום בפעם הראשונה לאתר הלקוח שלכם באונליין יכול להתחבר לאתר באמצעות סיסמא חד פעמית שנשלחה לו בנוסף הלקוח אינו יהיה צריך לזכור את הסיסמא הקבוע כמו שהיה עד היום.

 

  • מתוך צורך שעלה בקרב אתרים רבים בחברתנו ראינו כי לקוחות רבים הרוכשים באונליין מלבד קבלת המייל על הזמנה חדשה שביצעו וכי יש רוכשים רבים באונליין שאינם משתמשים במייל או שאינם נכנסים אליו החלטנו לפתח תוסף מכירות המאפשר לכם לשלוח הודעות טקסט ללקוחות שלכם על הזמנה חדשה שתקבלה (לדוגמא: "תודה שרכשת באונליין הזמנת התקבלה במערכת").

חלק מיתרונות אלה תוכלו להוסיף בקלות לאתר שלכם באמצעות התקנת התוסף TextMe SMS.
התוסף יאפשר לכם לשלוח ללקוחות שלכם באונליין הודעות SMS על כך הזמנה התקבלה ועל שינויים בסטטוס ההזמנה.
תכלו באמצעות התוסף להגדיר את האפשרות שברגע שנרשמים באחד מטפסים באתר לדוגמא הצטרפות לניוזלטר תתקבל הודעת SMS.
את התוסף ניתן להוריד מחנות התוספים של Woocomees או בלחיצה כאן.

על מנת להשתמש בתוסף עליכם לרכוש חבילת הודעות באתר של TextMe sms למעבר מהיר לחצו כאן.