הקמת אתר מכירות על פלטפורמת WordPress
בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. אתר אינטרנט יכול להיות כלי יעיל ליצירת לידים, קידום מכירות והגדלת המותג שלך. בכל הנוגע לבניית אתר מכירות, וורדפרס היא פלטפורמה פופולרית שצברה פופולריות עצומה עם השנים. במאמר זה נדון מדוע כדאי לבנות אתר מכירות בפלטפורמת וורדפרס. ממשק ניהול לוורדפרס יש ממשק ידידותי למשתמש המאפשר לך לנהל…
למה שיווק בהודעות SMS מצויין לחנויות מסחר שלכם?
אם עד היום לא הצלחתם להבין מה הקשר של הודעות SMS כדרך לשיווק החנות שלכם, אנחנו מבטיחים לכם שעכשיו נעשה לכם סדר. הודעות אסאמאס איתנו כבר המון שנים, נכון, נכנסו אופציות חדשות כמו וואסטאפ שנהייתה מאוד אהובה - אבל זה לא אומר שהודעות SMS כבר לא איתנו ואין להם שימוש - להפך, השימוש שלהם עכשיו ברור מאי פעם למה השימוש…
איך להקים שיטות משלוח לחנות אינטרנטית בWoocommerce
החנות שלכם מיועדת לשליחה המוצרים ללקוחות בארץ או בחו"ל? שליח עד הבית? איסוף מהחנות? מהסניף? מנקודת איסוף ספציפית? במאמר הזה תלמדו צעד אחר צעד איך לבצע את הדבר הכמעט הכי חשוב בחנות שלכם , איך להקים שיטות משלוח שונות! יצירת שיטת משלוח: ראשית יש לגשת לWooCommerce ולבחור בהגדרות - שם יש לגשת ללשונית בחלק העליון של "משלוח" shipping לאחר מכן…
אתר E-commerce, אתר תדמית או בכלל דף נחיתה? ולמי זה מתאים?
אתרי E-commerce, דפי נחיתה ואתרי תדמית הם סוגי פלטפורמות מקוונות המשרתות מטרות שונות. הבנת ההבדלים ביניהם חיונית עבור עסקים ואנשים פרטיים שרוצים לבסס את הנוכחות שלהם בעולם האונליין. אתר E-commerce הוא פלטפורמה מקוונת המאפשרת לעסקים למכור את המוצרים או השירותים שלהם ישירות לצרכנים. אתרים אלה כוללים בדרך כלל קטלוגים של המוצרים השונים, עגלת קניות, אפשרויות תשלום ומערכות משלוח ושירות לקוחות.…
הקמת מבצעים באתר מכירות מבוסס WordPress & WooCommerce
יש מישהו שלא אוהבים מבצעים? אנחנו לא מצאנו כאלה, ובדיוק בגלל זה החלטנו לעשות לכם סדר ולהכיר לכם טוב טוב את הפלאגין שאחראי לכל הטוב הזה ולתת לכם גם כמה רעיונות שתוכלו ליישם אצלכם בחנות ממש בכמה שלבים פשוטים. אז, לאחר שהתקנתם את הפלאגין Woo Discount Rules שהסברנו כיצד כאן יש לגשת בסרגל הראשי ללשונית WOO DISCOUNT RULES תחת WOOCOMMERCE…
תגיות מוצרים
ניתן להוסיף תגיות לכל פוסט באתר הוורדפרס. מומלץ להוסיף לכל פוסט כ 5 מילות מפתח בתור תגיות. זאת דרך מעולה להגיד גם לקוראים וגם לגוגל על מה מדבר הפוסט שלכם. דרך השימוש במילות מפתח תוכלו להגדיל משמעותית את נפח התנועה לאתר שלכם ולשפר את קידום האתר בגוגל. נכנסים ללוח הבקרה בוחרים מצד ימין בסרגל האפור כהה את כל…
מבצעים באתר מכירות – איך מבצעים?
תוסף החנות WooCommerce מאפשר לנו להקים מבצעים באמצעות קופונים. אך מה קורה אם אנחנו מעוניינים להקים מבצע ללא שימוש בקופון? קיימים עוד עשרות סוגים שונים של מבצעים שאפשר להקים באתר המכירות שלכם ללא שימוש בקופון כלל. את המבצעים ניתן להקים דרך תוסף חיצוני שנקרא Woo Discount Rules. הטמעת התוסף באתר רכשו את גרסת הפרימיום של התוסף בקישור הבא :…
קופונים
קופונים הם דרך מצוינת להציע הנחות ותגמולים ללקוחות שלך, ויכולים לעזור לקדם מכירות ברחבי החנות שלך. ניתן ליצור סוגים שונים של קופונים בחנות ב WooCommerce כגון קופון אחוז הנחה, הנחה קבועה בעגלה, הנחה על מוצר קבוע ומשלוח חינם. פוסט זה יעזור לך ללמוד את כל סוגי הקופונים הללו. ראשית, לפני שנראה איך ליצר קופון, יש לוודא בהגדרות של ווקומרס באתר…
קטגוריית מוצרים
שימוש קטגוריה ב - WooCommerce : קטגוריות מוצרים הן הדרך העיקרית לקבץ מוצרים עם תכונות דומות ובכך להדריך משתמשים באופן אינטואטיבי לדף שהם מחפשים. ניתן גם להוסיף קטגוריות משנה בכדי להקל על המשתמשים ולהדריכם למוצרים עם רמת מדיוק גבוהה יותר. לדוגמא, אם אתה מוכר חולצות, ניתן לבנות תתי קטגוריות של חולצות קצרות, גופיות, סריגים. בניית קטגוריה: בכדי לבנות קטגוריה חדשה…