מהו מוצר פשוט? 

מוצר פשוט הוא סוג המוצר הבסיסי והנפוץ ביותר ב-WooCommerce. יש לו מק"ט בודד ומחיר. למרות שלמוצרים פשוטים יכולים להיות תכונות, הם אינם מאפשרים ליצור וריאציות כמו צבע, גודל וכן הלאה. יש רק גרסה אחת של המוצר. בקצרה, הם סוג מוצר ייחודי ועצמאי.

איך מייצרים מוצר פשוט? 

בכדי לייצר מוצר חדש יש להכנס לפאנל ניהול האתר > מוצרים > הוסף חדש. יפתח לנו עמוד יצירת מוצר חדש, בו נוכל להזין את כל תכונות המוצר ולכתוב תיאור כדי להסביר ללקוח הפוטנציאלי מה אתה מציע כאן.
בשדה העליון נרשום את שם המוצר. שם המוצר יופיע בראשית העמוד ובעמוד קטגוריה.

Wooocommerce Img 2

בשדה תיאור נרשום תיאור מפורט על המוצר. תיאור זה יוצג בדף המוצר, בכרטיסייה תיאור המוצר. עם זאת, זה לא התיאור היחיד שאתה יכול להציג עבור המוצר שלך, קיימת גם האפשרות לתיאור קצר ותמציתי יותר המציע סקירה מהירה של המוצר. התיאור הקצר ימצא בדרך כלל ליד תמונת המוצר או מתחת למחיר המוצר. הוא מוצג גם ברשימות חנויות בדפי אתר אחרים, בכל מקום שבו המוצר הקשור מוצג.
תיאור המוצר הקצר נמצא בתחתית העמוד של עריכת מוצר:

Screenshot 11

בצד שמאל, בנוסף למידע כללי על העמוד, יש גם אפשרות לקבוע את קטגוריית המוצר והתגית. למדריך הוספת קטגוריה לחץ כאן

תמונת מוצר: 

למוצר יש תמונה ראשית ותמונות גלריה. תמונה ראשית הינה התמונה הראשונה שהמשתמש יראה, בעמוד קטגוריה, בטרם הכניסה למוצר, וגם התמונה הראשונה שיראה בעת הכניסה לעמוד המוצר.
תמונות גלריה אלו התמונות שיוצגו למשתמש בעת דפדוף תמונות המוצר בעמוד מוצר.
בכדי לעלות תמונה ראשית, יש ללחוץ על כפתור "הצמד תמונת מוצר", יפתח לנו חלון שמאפשר הוספת תמונה על ידי גרירה ו"זריקה" של תמונה או על ידי העלאה מקובץ קיים. יש לעלות תמונות איכותיות תוך התחשבות במידות המומלצות שקיבלת ממנהל הפרויקט לתוצאה מירבית.

Screenshot 1

להוספת תמונות גלריה יש ללחוץ על הכפתור "הוסף תמונות גלריה של המוצר". העלאת תמונות הגלריה תתבצע כמו העלאת תמונת המוצר הראשית.

Screenshot 2

כעת, לאחר שהזנו את כל פרטי המוצר הבסיסיים, נוכל לעבור להגדרות ספציפיות יותר.

פאנל המידע:

Screenshot At Nov 10 15 45 54

הגדרות נתוני המוצר הפשוט כוללות:

הגדרות כלליות – להגדרת מחיר רגיל ומחיר מבצע של המוצר.
מלאי – הוספת מק"ט למוצר, פתיחת אפשרות ניהול מלאי (צ׳קבוקס ניהול מלאי) והזנת כמות מדויקת מהמוצר.

תכונות – ראשית יש להגדיר תכונות וערכים באתר תחת מוצרים > תכונות. מידע נוסף ניתן למצוא כאן. לקישור תכונה וערכים למוצר לחץ על הדרופדאון ״תכונות מוצר מותאמות אישית״ ובחר את התכונה אותה אתה רוצה להוסיף למוצר, בסיום לחץ על הכפתור הוספה.

Screenshot 1

לאחר בחירת התכונה הרלוונטית ולחיצה על הוספה יפתח לנו חלון תכונה זה:

Screenshot 3

במידה ונלחץ על הכפתור "לבחור הכל" – כל הערכים של התכונה יופיעו. כל הערכים ימחקו אם נלחץ על הכפתור "לא לבחור כלום" – כל הערכים ימחקו. ניתן ללבחור בכל הערכים ולהוריד ערכים ספציפיים על ידי לחיצה על כפתור ה X ליד הערך. בסיום, נלחץ על הכפתור הכחול "שמור תכונות".

לאחר הגדרת כל ההגדרות, לחץ על כפתור פרסם כדי לפרסם את המוצר הפשוט החדש שלך.

 

Screenshot 4

 

 

רוצים לדעת עוד? לשאלות ובירורים אנחנו זמינים בשבילכם:

בנייד: 055-9-91-91-91

במייל: [email protected]