אם עד היום לא הצלחתם להבין מה הקשר של הודעות SMS כדרך לשיווק החנות שלכם, אנחנו מבטיחים לכם שעכשיו נעשה לכם סדר.

הודעות אסאמאס איתנו כבר המון שנים, נכון, נכנסו אופציות חדשות כמו וואסטאפ שנהייתה מאוד אהובה – אבל זה לא אומר שהודעות SMS כבר לא איתנו ואין להם שימוש – להפך, השימוש שלהם עכשיו ברור מאי פעם למה השימוש בזה.

השאלה המתבקשת היא : למה זה טוב בכלל?

ב5 דקות הקרובות נביא לכם 10 סיבות למה ההודעות SMS טובות לשיווק החנות שלהם, או כל דבר שקשור לעסק שלכם.

ה-e בE-commerce (מסחר אלקטרוני) מייצג אלקטרוני. ומהו המכשיר האלקטרוני הכי שימושי? הטלפון הנייד, הסמארטפון כמובן.

אם אתם עוסקים במסחר אלקטרוני, אתם כבר מבינים את הערך של רכישה מקוונת. שיווק ב-SMS מבטיח ללקוחות שלכם גישה ישירה להניע את העסקאות, הצעות שיווקיות ועדכוני מלאי שאתם יכולים לשלוח ללקוחות שלכם בקלות.

עם שיעור פתיחה של מעל מ90%, סביר יותר שהם ילחצו על קישורי הודעת הטקסט האלה מאשר בדוא"ל.

עדיין לא בטוחים לגבי היעילות של שיווק ב-SMS במסחר אלקטרוני? נתחיל מסטטיסטיקה:

1. תיבות הדואר הנכנס של דוא"ל מוצפות במיילים פרסומיים:

לקבל E-mail שיווקי ניהיה כאב ראש אחד גדול, כולם משתמשים בזה, זו הסיבה ששיעורי ההקלקה בדוא"ל (CTR) ירדו ביותר מ45% אחוז בין 2010 – 2020.

Email

2. M-commerce (רכישות מהסמארטפון) חשוב מתמיד:

מכשירים ניידים מהווים כעת מעל 60% מכלל הטראפיק באתרי מסחר אלקטרוני ובכל זאת חנויות מסחר אלקטרוני רבות לא עושות שום דבר ספציפי עם מחשבה על הסמארטפון.

תחשבו על זה ככה, אם אתם גם ככה עם הסמארטפון בחדר כושר, באוטובוס, בטיול עם הכלב, בבית מול הטלוויזיה, בארוחות משפחתיות… מה אתם חושבים שהלקוחות שלכם יעשו איתו? בדיוק אותו דבר! ככה שאין זמן לא טוב לזה.

 

3. אנשים מעדיפים לשלוח הודעות טקסט עם עסקים:

89% מהצרכנים אומרים שהם מעדיפים לשלוח הודעות טקסט עם עסקים על פני כל אמצעי תקשורת אחר.

ובנינו, זה גם הרבה יותר מהיר מלחכות לשיחה מנציג כבר.

4. הוא מגיע לקבוצה רחבה של צרכנים

לשיווק ב-SMS יש טווח הגעה רחב מכיוון שמעל ל90% ממשתמשי הסמארטפונים עדיין שולחים הודעות, למרות שיש להם גישה לאפליקציות מסרים מיידיים.

תתפלאו אבל יש מדינות שלא משתמשים בוואטסאפ , סיגנל או טלגרם ופשוט משתמשים בהודעות רגילות.

 

5. זה אישי

שיווק ב-SMS מספק הזדמנות מדהימה ליצור מעורבות של לקוחות. ל-SMS יש שיעור פתיחה יוצא דופן של 99%, בניגוד חד לאימיילים, שנפתחים רק בין 12%-25% מהמקרים.

יתר על כן, הודעת טקסט מרגישה אישית יותר – היא דומה יותר לשיחה עם חבר מאשר הודעות לעסקה. האופי החשוף של הודעות טקסט הוא מה ששומר עליהן אותנטיות, פרקטיות ומושכות.

 

6. זה יוצר אמון

כאשר קונים מחנות לא מוכרת, הלקוחות מרגישים חוסר ודאות: האם החנות אמינה? האם זה מוצר אמין? חוסר הוודאות הזאת יכולה למנוע מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לנקוט בפעולה.

הודעות טקסט מאפשרות לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני להתגבר על המחסום הווירטואלי, ולעזור ללקוחות להרגיש שמקשיבים להם, מכבדים אותם, ובסופו של דבר – קרובים יותר למותג שלך. וזה בדיוק מה שבונה את האמון הנדרש לסגירת עסקה. ואם כבר הלקוח השאיר פרטים, איזה כיף זה לקבל אישור שהפניה שלו התקבלה מאשר לא לקבל כלום.

7. מערכות מובנות API שיחברו ויקשרו בלי בעיה.

יש היום בשוק המון חברות שמציעות חבילות דיוור בSMS במחירים נמוכים, האופציה לחבר את האתר דרך *API (Application Programming Interface) היא ייחודית לחברות מסויימות ואולי האיכותיות מבינהם עם יכולת התממשקות בווראדפרס בפלגאין. מה שמציעים זו רכישה של חבילות בסכום יחסית נוח (כמובן שככל שרוכשים יותר המחיר פר הודעה קטן) לשליחת הודעה בין 71 ל-201 תווים ותוך כדי חיבור המערכת לאתר או לחנות תוכלו לקשר את הלקוחות שלכם אליה בצורה מאובטחת ומבוקרת לכל הצדדים.

תוסף מומלץ לשימוש בווארדפרס לשליחת הודעות תפוצה באסאמאס:  TextMe SMS.

 

8. OTP (One-Time Password)

אחת האפשרויות הטובות ביותר שיש כרגע בעולם הזה של SMS! שימו לב שברוב האפליקציות המאובטחות ביותר מבקשים ממכם את הסיסמא בת ה4 עד 8 ספרות שקיבלתם בהודעת SMS, מה שבעצם קורה – נשלחת הודעה לנייד האישי של הלקוחות עם סיסמא חד פעמית שמאפשרת ומבאטחת את הכניסה של הלקוחות שלכם אך ורק בעזרת הספרות האלו. מצליחים להבין איך הם עושים את זה עכשיו?

 

9. נגמר המלאי למוצר המבוקש? הלקוח יעודכן שחזר

זה הרבה יותר קל עכשיו לתת ללקוחות שלכם את האופציה לבחור אם הם רוצים להיות מעודכנים שהמוצר שהם התעניינו בו חזר למלאי – ולרכוש עם לינק ישיר למוצר כשהוא חזר למלאי, סיבה מספיק טובה להשתמש בשירות הזה?

10.נשארים מעודכנים

כל סטטוס שהשתנה בהזמנה בחנות אנחנו יכולים להיות מעודכנים ולדעת מה בדיוק קורה גם בלי להיכנס לחנות עצמה.

  • נכנסה הזמנה חדשה (ניתן לשלוח גם ללקוחות וגם ישרות אליך).
  • מילאו טופס הרשמה לניוזלטר.
  • רכשו גיפטקארד.
  • הזמנה בוטלה.
  • תזכורות לפגישות שנקבעו.
  • הזמנה שבדרך/הגיע ללקוחות.
  • עדכונים מיוחדים: חגים/מבצעים/קופונים והנחות מיוחדות.

ועוד המון שיטות להישאר…

 

 

האם אתם מוכנים לעשות את הצעד הבא וליישם שיווק SMS באסטרטגיית המסחר האלקטרוני שלכם?

 

רוצים עוד פרטים והמלצות? פנו אלינו!

לשאלות ובירורים אנחנו זמינים בשבילכם:

בנייד: 055-9-91-91-91

במייל: [email protected]

____________________

*API (ממשק תכנות יישומים) זו דרך של חברות או שירותי אינטרנט מסוימים לחשוף ולשתף מידע שהם מחזיקים לגורמי צד שלישי בצורה מסודרת ומבוקרת.